Style Switcher

Layout options
  • Boxed Layout
  • Full Width Layout
Primary Color
A- A A+

 

SERVQUAL(Service Quality) has been used by IHM to measure patient satisfaction in hospitals in Peninsular Malaysia since 1999. Patient satisfaction was defined as having perceived service quality exceeding service expectation.It started initially with 15 question and subsequently and outcome domain was added to capture clinical quality.

 

  • >> Tangible
  • >> Reliable
  • >> Responsiveness
  • >> Assurance
  • >> Empathy
  • >> Outcome
  • >> Caring
  • >> Teamwork
  • >> Professionalism

http://ihmkkpform.moh.gov.my

 

Bagi membuat sebarang maklumbalas mengenai aduan/cadangan/pertanyaan/permohonan sila layari
Hakcipta © 2017 Institut Pengurusan Kesihatan. Semua hakcipta terpelihara. Pihak Institut Pengurusan Kesihatan tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman web ini.
 
 
  • Tarikh Kemaskini:Jumaat 15 Mac 2019, 11:20:31.
 
 
 
 
Laman Web Ini Sesuai dipapar menggunakan Mozilla Firefox 4 dan ke atas, Google Chrome 4 dan ke atas dan Safari 3 dan ke atas dengan resolusi 1024 x 768.
 

Pelawat


Hari ini 20

Semalam 68

Minggu ini 929

Bulan ini 3399

Keseluruhan 190614

Hubungi Kami

 

 

Institut Pengurusan Kesihatan,

Blok B1, Kompleks NIH,

Jln Setia Murni U13/52,

Seksyen U13, Setia Alam 40170,

Shah Alam, Malaysia.

   

ipk.webmaster@moh.gov.my

   

P: +603-3362 7400

   

F: +603-3362 7401